Program szkolenia:
1) KSeF obowiązkowy czy dobrowolny?
2) czy warto skorzystać z KSeF wcześniej,
3) e Urząd oraz oprogramowania komercyjne do KSeF,
4) KSeF a Platforma Elektronicznego Fakturowania (PEF) w zamówieniach publicznych,
5) Zawiadomienie do naczelnika urzędu skarbowego o podmiotach uprawionych do dostępu do Krajowego Systemu e-Faktur w celu wystawiania faktur ustrukturyzowanych lub dostępu do nich.
6) Pojęcie faktury ustrukturyzowanej tj. wystawianej w ramach KSeF.
7) Akceptacja odbiorcy faktury ustrukturyzowanej.
8) Wystawienie, otrzymanie i przesłanie faktury ustrukturyzowanej.
9) Uwierzytelnienia faktury ustrukturyzowanej.
10) ZAW-FA – zawiadomienie o nadaniu i odebraniu uprawnień do KSeF.
11) Przechowywanie faktur ustrukturyzowanych.
12) 10 letni okres przechowywania faktur i skutki z tym związane dla podatnika.
13) Zwrot podatku VAT w terminie 40 dni a faktury w KSeF.
14) Faktury korygujące w KSeF.
15) Nota korygująca a KSeF.
16) Korekty in minus sprzedawcy a faktury wystawione w KSeF .
17) Korekty in minus nabywcy a faktury wystawione w KSeF.
18) Dostęp do faktur w KSeF.
19) Uproszczenia treści faktury korygującej i duplikatu faktury.
20) Wydłużenie terminu do wystawienia faktury przed sprzedażą i zapłatą do 60 dni.
21) Zmiany w treści faktur korygujących oraz nowe regulacje dotyczące zbiorczych faktur korygujących.
Prowadzący: Agata Kwaśny
-Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Od początku swojej kariery zawodowej konsekwentnie łączy poszerzanie wiedzy teoretycznej z doświadczeniem w pracy w administracji podatkowej oraz skarbowej, w kancelariach prawnych oraz firmach doradczych. Zajmuje się tworzeniem dokumentacji cen transferowych oraz optymalizacją podatkową, zagadnieniami z zakresu podatków dochodowych oraz podatku od towarów i usług. Obsługuje od strony podatkowej zarówno przedsiębiorców jak i osoby indywidualne. Prowadziła liczne postępowania podatkowe (przygotowywała wnioski o stwierdzenie nadpłaty, odwołania, jak i skargi do Wojewódzkich Sądów Administracyjnych).
6.06.2023
lub
11.07.2023
RAMOWY CZAS TRWANIA:
10:00-15:00
Szczegóły szkolenia oraz logowania zostaną Państwu przedstawione po dokonaniu zgłoszenia. Najpóźniej na dwa dni przed planowanym szkoleniem online.
Na 2-3 dni przed samym szkoleniem będziemy się z Państwem kontaktowali telefonicznie Jeżeli nie będzie kontaktu z naszej firmy to na 1 dzień przed szkoleniem prosimy o kontakt z Państwa strony
Całkowity koszt uczestnictwa wynosi w przypadku zgłoszenia:
*1 osoby 380 zł netto
*2 osób 360 zł netto/osoba
*3 osób 340 zł netto/osoba
Do podanych cen nie doliczamy podatku VAT w przypadku podpisania oświadczenia znajdującego się w karcie zgłoszeniowej.
Karta zgłoszeniowa znajduję się w załączniku lub do pobrania na stronie internetowej
https://centrumaib.pl/karta-zgloszeniowa-2/
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |