Adresaci: pracownicy sekretariatów, kancelarii, biur obsługi klienta urzędów i instytucji.
Cel:
· zapoznanie się z nowoczesnymi standardami pracy w sekretariacie urzędu lub instytucji;
· nabycie umiejętności kreowania przyjaznego klientowi wizerunku urzędu;
· poznanie zasad efektywnej komunikacji i profesjonalnej obsługi klienta;
· nabycie umiejętności sprawnego zarządzania informacją i dokumentacją.
Plan:
1. Organizacja sekretariatu w urzędzie/instytucji.
· specyfika pracy w sekretariacie;
· efektywna współpraca z szefem i osobami strategicznymi;
· kształtowanie pozytywnego wizerunku urzędu;
· skuteczne zarządzanie informacją;
· organizacja spotkań, zebrań i posiedzeń.
2. Jak podnieść efekty swojej pracy w sekretariacie?
· presja czasu, natłok informacji i zadań;
· walka ze stresem;
· asertywność w pracy urzędnika;
· ustalanie prorytetów;
· efektywność osobista a zarządzanie czasem.
3. Komunikacja i porozumiewanie się.
· komunikacja z różnymi typami osobowości;
· trudne sytuacje w sekretariacie;
· skutecznie i uprzejmie przez telefon – planowanie i prowadzenie rozmów oraz polityka bezpieczeństwa i prywatności w kontaktach telefonicznych.
4. Nowe standardy obsługi klienta w administracji publicznej – Europejski Kodeks Dobrej Administracji.
5. Czynności kancelaryjne w urzędzie/instytucji.
· system kancelaryjny (tradycyjny, EZD);
· instrukcja kancelaryjna;
· instrukacja archiwalna.
6. Korespondencja tradycyjna i elektroniczna.
· tworzenie i przechowywanie dokumentów biurowych;
· rodzaje dokumentów;
· zasady redagowania pism i e- maili;
· obsługa elektronicznej skrzynki podawczej;
· sposoby sporządzania i doręczania dokumentów elektronicznych.
7. Podróż służbowa krajowa i zagraniczna – dokumentacja i rozliczanie.
8. Etykieta biznesu – studium przypadków.
9. Ochrona danych osobowych wg zapisów ustawy o ochronie danych osobowych i ustawy o ochronie informacji niejawnych w pracy sekretariatu urzędu /instytucji.
Wykładowca Beata Aman
– nauczyciel przedmiotów ekonomicznych na kierunkach: Prawo i administracja, Budowa i funkcjonowanie archiwum – na zlecenie Budimex S.A w siedzibie Firmy w Warszawie oraz Zarządzanie dokumentacją – na zlecenie Wyższej Szkoły Handlowej w Warszawie,a także Efektywne zarządzanie czasem – na zlecenie Marcopol Sp. z o. o. Chwaszczyno k/Gdyni.
02.09.2024
w godz. 9:00-14:00
Szczegóły szkolenia oraz logowania zostaną Państwu przedstawione po dokonaniu zgłoszenia. Najpóźniej na dwa dni przed planowanym szkoleniem online.
Na 2-3 dni przed samym szkoleniem będziemy się z Państwem kontaktowali telefonicznie Jeżeli nie będzie kontaktu z naszej firmy to na 1 dzień przed szkoleniem prosimy o kontakt z Państwa strony
Całkowity koszt uczestnictwa wynosi w przypadku zgłoszenia:
*1 osoby 395 zł netto
*2 osób 380 zł netto/osoba
*3 osób 370 zł netto/osoba
Do podanych cen nie doliczamy podatku VAT w przypadku podpisania oświadczenia znajdującego się w karcie zgłoszeniowej.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |